Középpontban az üzenet!

A visszafogott figyelemfelkeltés lényegesen hatékonyabb, mint a felhasználói élményt megzavaró, idegenszerű, olykor erőszakosan előre nyomuló márkatartalom. Gondolkodj szabadon! Az MRCommunication kampányai során a jó tartalomra, a pontos időzítésre és a folyamatos kampánykövetésre építkezik. „Content is King” – írta 1996-ban Bill Gates, a Microsoft alapító tulajdonosa. Az MRCom, Magyarország első Native ügynöksége is meggyőződéssel hisz a tartalom erejében. Valljuk, hogy a XXI század hirdetési formája a natív reklám, amelynek tárgya és üzenete minden szempontból illeszkedik a környezetében fellelhető tartalmak sorába. Nem zavar, nem bánt, nem ösztönöz elkattintásra. A natív hirdetés (native advertising) inkább szórakoztat, így általa lényegesen könnyebben megszólítható a célközönség. A visszafogott figyelemfelkeltés ugyanakkor lényegesen hatékonyabb, mint a felhasználói élményt megzavaró, idegenszerű, olykor erőszakosan előre nyomuló márkatartalom. A natív hirdetés egyszerűbb formáitól (blogok, szponzorált cikkek, PR cikkek) a bonyolultabb megoldásokig (mikrosite-ok, interaktív bannerek, Social Media megjelenések, Facebook játékok, YouTube csatornák, applikációk, DM levelek, Google, Facebook kampányok) mindent megtalálsz az MRCommunication kelléktárában. Az igényed felmérése és a várható ROI felbecsülése után veled közösen állítjuk össze a számodra legmegfelelőbb natív csomagot. A kizárólag natív megoldásokra építkező kampánymoduljaink szabadon kombinálhatóak, így minden elképzelésre, ötletre van személyre szabott ajánlatunk.